Navigace: [ přeskočit ]
Audio, video, TV Dům a zahrada Foto Hodinky Hračky Klimatizace a vytápění Malé domácí spotřebiče Parfémy a kosmetika Počítače, notebooky Sport, krása, zdraví, zábava Velké spotřebiče Výprodej ULTRA nízké ceny

Detail kategorie: Nina Ricci

Filtr cen: 0-100000
na stránku
řazení
zobrazit:  s obrázky  v tabulce  
1 2 >>
1071 Kč
cena s DPH
Květinovo ovocná vůně, plná příjemně znepokojivých příslibů a zážitků. Hořko sladký tón je podtržen zelenou svěžestí a tím vším prostupuje smyslný podtón. Vůně, která jako mávnutím kouzelného proutku provoní realitu vašeho života těmi nejkrásnějšími pocity.
1009 Kč
cena s DPH
Parfémovaná voda Nina Ricci L´Air 100ml
704 Kč
cena s DPH
Tester Parfémovaná voda Nina Ricci Love in Paris 50ml
775 Kč
cena s DPH
Parfémovaná voda Nina Ricci L´Air 50ml
412 Kč
cena s DPH
Toaletní voda Nina Ricci Nina L´Eau 30ml
506 Kč
cena s DPH
Parfémovaná voda Nina Ricci L´Air 30ml
642 Kč
cena s DPH
Toaletní voda Nina Ricci L´Air du Temps 30ml
813 Kč
cena s DPH
Tester Toaletní voda Nina Ricci Nina L´Eau 80ml
928 Kč
cena s DPH
PREMIER JOUR znamená "první den", ale také symbolické označení nové éry firmy NINA RICCI.PREMIER JOUR není jen název vůně, ale zároveň i výzva k tomu, abychom se naučili dívat se na věci života znovu jako poprvé: s údivem, okouzlením, s očekáváním - abychom je nenechali zevšednět.
1074 Kč
cena s DPH
PREMIER JOUR znamená "první den", ale také symbolické označení nové éry firmy NINA RICCI.PREMIER JOUR není jen název vůně, ale zároveň i výzva k tomu, abychom se naučili dívat se na věci života znovu jako poprvé: s údivem, okouzlením, s očekáváním - abychom je nenechali zevšednět.
844 Kč
cena s DPH
Dosahuje až za hranici vědomí, vydává záhadnou moc svůdnosti. Je určen pro ženu přirozenou, něžnou, mladou svou povahou, svůdnou a romantickou: je to vůně, která je "zdrojem snění", a přitom zůstává jemnou a vytříbenou.L'Air du Temps má vyjímečné balení: slavný flakon "s holubičkami" z křišťálu sklárny Laligue.
596 Kč
cena s DPH
PREMIER JOUR znamená "první den", ale také symbolické označení nové éry firmy NINA RICCI.PREMIER JOUR není jen název vůně, ale zároveň i výzva k tomu, abychom se naučili dívat se na věci života znovu jako poprvé: s údivem, okouzlením, s očekáváním - abychom je nenechali zevšednět.
1 2 >>

karcher