3Y Basic Onsite to 3Y ProSpt (PE T40)
 Přihlásit  Vytvořit účet  Kontakty Obchodní podmínky
Euroking logo
0
Audio, video, TV
Audio, video, TV
  1. Blu-Ray přehrávače
  2. Přenosné audio s CD
  3. Soundbary
  4. Diktafony
  5. Discmany
  6. DJ technika
  7. Domácí kina a příslušenství
  8. Gramofony
  9. HiFi systémy
  10. MP3
  11. Projekční technika
  12. Přehrávače CD, kasety
  13. Mobilní telefony
  14. Přenosné přehrávače
  15. Prodejní sady
  16. Radiopřijímače a radiobudíky
  17. Sluchátka
  18. Televize


   Na vašem soukromí nám záleží

Naše webové stránky používají soubory cookies a potřebujeme Váš souhlas který můžete kdykoliv změnit v patičce webu v sekci Cookies politika.

Tlačítkem "Rozumím a přijímám" nám udělujete souhlas používat nezbytná cookies pro správné fungování webu a zlepšovat tak naše služby.

Soubory cookie jsou textové soubory, které jsou ukládány ve webovém prohlížeči nebo webovým prohlížečem v počítačovém systému uživatele. Pokud uživatel vyvolá webovou stránku, může být soubor cookie uložen v operačním systému uživatele. Tento soubor cookie obsahuje charakteristický řetězec, který umožňuje jednoznačnou identifikaci prohlížeče při opětovném vyvolání webové stránky.

5243603529465556855736345434

3Y Basic Onsite to 3Y ProSpt (PE T40)

1 772 Kč

(1 465 Kč bez DPH)

 Ano, centrál. sklad

Kód produktu: 98939776
Výrobní číslo: PET40_3833V
Výrobce: DELL EMC

Potřebujete více informací o produktu?

484 800 850

Po–Pá 8:00–16:30

Dell prodloužení záruky pro PowerEdge T40
Prodloužení záruky pro servery PowerEdge T40 z Basic NBD záruky (3 roky) na ProSupport NBD (3 roky) záruku.

Pro objednání záruky budeme potřebovat Service Tag (výrobní číslo) serveru.
Záruku je možné objednat do 1 měsíce od nákupu.

Srovnání DELL záruk uvedeno v přiložené tabulce. Dle potřeby naceníme libovolný typ a délku záruky k novým i již používaným serverům.

Služba Dell ProSupport poskytuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu oblastní podporu hardwaru a softwaru, proaktivní automatizovanou podporu, která zkracuje dobu, po kterou je zařízení mimo provoz a po provedení vzdálené diagnostiky zahrnuje službu na místě. Se službou Dell ProSupport se vám dostává podpory vysoce kvalifikovaných techniků společnosti Dell. Můžete se tak soustředit na to, co je pro vás důležité. S opravou následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.

Se službou ProSupport dostanete:
Proaktivní automatizované rozpoznání a upozornění na závažné problémy pomocí technologie Dell SupportAssist.
Přímý přístup k vysoce kvalifikovaným technikům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Podporu následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.
Jeden jediný zdroj pro hardwarovou a softwarovou podporu.


Přes veškerou snahu zajistit co nejpřesnější popis, obrázky a technické parametry produktů nemůžeme zaručit, že uváděná data odpovídají skutečnosti. Řada výrobců si vyhrazuje právo změny některých parametrů či vlastností bez předchozího upozornění. Potřebujete-li ujištění o určitých parametrech produktu nebo v případě pochybností, kontaktujte prosím svého obchodníka. Pozdější reklamace vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany.