Časté dotazy

Audio, video, TV AUTO - MOTO Dům a zahrada Foto Hodinky - Drogerie Hračky Káva, kávovary, příprava kávy Malé domácí spotřebiče Počítače, notebooky Sport, krása, zdraví, zábava Velké spotřebiče Výprodej ULTRA nízké ceny

Časté dotazy

Nejčastější dotazy

 

Než zavoláte do našeho call centra, zkuste svou odpověď najít zde.

Objednávky

  • Jak zjistím stav své objednávky?
    • Po Vašem zalogování v sekci objednávky naleznete zprávu od obchodníka. Až bude skladem nebo bude známa dostupnost, budeme Vás informovat“, znamená to, že termín je skutečně nepotvrzený a dodání může být v týdnech. V ostatních případech je uveden datum dodání. 
  • Když si objednám přes internet, mohu si zboží vyzvednout osobně?
    • Ano. Při objednání zboží přes e-shop (před odesláním košíku) vyberete způsob převzetí zboží: hotově – osobní odběr. Tímto si zároveň zboží rezervujete po dobu dvou dnů a nevystavujete se tak riziku, že produkt, o který máte zájem bude vyprodaný.  
  • Pokud mám zboží rezervováno do určitého dne, je rezervace platná včetně tohoto data?
    • Ano, rezervaci je platná včetně uvedeného datumu.
  • Je možné objednat zboží přímo v obchodě?
    • Ano, přímo na prodejnách jsou vám k dispozici objednávkové internetové terminály. Pokud jste na centrále a zboží je skladem, můžete si jej také rovnou odnést. 
  • Kdy mohu objednané zboží očekávat?
    • Běžná doba expedice v ČR je 24 hodin. O vyřízení objednávky budete informováni prostřednictvím e-mailu. Stav zakázky lze průběžně sledovat po přihlášení na www.euroking.cz v sekci objednávky.

 

Platby

  • Jak zjistím, zda se mé peníze připsaly na váš učet?
    • Platby jsou kontrolovány on-line a automaticky po připsání peněz na účet jsou ihned k vidění opět na webu v dané objednávce.