Kategorie
Časté dotazy
Nejčastější dotazy
Než zavoláte do našeho call centra, zkuste svou odpověď najít zde.
Objednávky
- Jak zjistím stav své objednávky?
- Po Vašem zalogování v sekci objednávky naleznete zprávu od obchodníka. Až bude skladem nebo bude známa dostupnost, budeme Vás informovat“, znamená to, že termín je skutečně nepotvrzený a dodání může být v týdnech. V ostatních případech je uveden datum dodání.
- Když si objednám přes internet, mohu si zboží vyzvednout osobně?
- Ano. Při objednání zboží přes e-shop (před odesláním košíku) vyberete způsob převzetí zboží: hotově – osobní odběr. Tímto si zároveň zboží rezervujete po dobu dvou dnů a nevystavujete se tak riziku, že produkt, o který máte zájem bude vyprodaný.
- Pokud mám zboží rezervováno do určitého dne, je rezervace platná včetně tohoto data?
- Ano, rezervaci je platná včetně uvedeného datumu.
- Je možné objednat zboží přímo v obchodě?
- Ano, přímo na prodejnách jsou vám k dispozici objednávkové internetové terminály. Pokud jste na centrále a zboží je skladem, můžete si jej také rovnou odnést.
- Kdy mohu objednané zboží očekávat?
- Běžná doba expedice v ČR je 24 hodin. O vyřízení objednávky budete informováni prostřednictvím e-mailu. Stav zakázky lze průběžně sledovat po přihlášení na www.euroking.cz v sekci objednávky.
Platby
- Jak zjistím, zda se mé peníze připsaly na váš učet?
- Platby jsou kontrolovány on-line a automaticky po připsání peněz na účet jsou ihned k vidění opět na webu v dané objednávce.