FAQ

Audio, video, TV AUTO - MOTO Dům a zahrada Foto Hodinky - Drogerie Hračky Káva, kávovary, příprava kávy Malé domácí spotřebiče Počítače, notebooky Sport, krása, zdraví, zábava Velké spotřebiče Výprodej ULTRA nízké ceny

FAQ

Časté dotazy:

 Než zavoláte do našeho call centra, zkuste svou odpověď najít zde.

 

Jaký mám zvolit způsob dopravy a kdy se mi rezervuje zboží...

Platba předem  Zboží bude rezervované až po připsání platby na účet (až dva prac. dny)
Dobírka Zboží bude rezervované ihned po zaslání potvrzené objednávky
Cetelem Splátkový prodej, zboží bude rezervované po vyřízení všech náležitostí
Hotově Zboží bude rezervované ihned po zaslání potvrzené objednávky
   

 

Musím se registrovat na Vašich stránkách, pokud chci vytvořit objednávku?

Registrace není nutná. Registrace je pro uživatele, kteří chtějí sledovat stav své objednávky online.

 

Jaké údaje je nutné vyplnit pro správné vytvoření objednávky?

Je nutné vyplnit povinné údaje co nejpečlivěji, zabráníte tak nesprávnému zaslání nebo nedodání zboží vůbec. Telefonní číslo a email jsou směrodatnými údaji pro další kontakt s Vámi.

 

Kolik činí dopravné?

Ceník dopravy naleznete v našich obchodních podmínkách. http://www.euroking.cz/obchodni-podminky#dopravaZbozi

 

Kde se nachází výdejna? Jaká je otevírací doba?

Všechny výdejny s otevírací dobou i mapou naleznete v záložce Kontakty http://www.euroking.cz/kontakty

 

Je možné na výdejně platit i kartou?

Bohužel, na výdejně lze platit pouze v hotovosti.

 

Je možné u Vás zakoupit zboží i na fakturu?

Nákup na fakturu poskytujeme pouze státním organizacím se splatností 14 dní.

 

Jak mám postupovat při reklamaci?

Při reklamaci je nutné zboží zaslat na naši centrálu v Liberci. Ke zboží je nutné přiložit okopírovanou fakturu a vyplněný reklamační formulář, který se nachází v sekci Reklamace (http://www.euroking.cz/showReclamation) . Po přijetí zboží na centrálu budete kontaktováni reklamačním oddělení.

 

Jak dlouhá je záruční doba?

Pro zákazníky, kteří jsou konečnými spotřebiteli, je záruka 24 měsíců. Pro zákazníky, kteří jsou podnikateli, je poté záruka pouze 12 měsíců.

 

Jak probíhá vrácení zboží?

V případě, že jste kupující spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na některém z výdejních míst.

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení Vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.

Zboží zašlete na naši centrálu v Liberci. Ke zboží je nutné přiložit okopírovanou fakturu a vyplněný formulář o odstoupení od smlouvy, který se nachází v našich obchodních podmínkách (http://www.euroking.cz/obchodni-podminky) . Po zkontrolování zboží Vás kontaktuje příslušné oddělení.

 

Mohu si zboží na výdejně i vyzkoušet?

Pokud nebude zboží nebo obal znehodnocen, tak ano, můžete. 

 

Mohu si vybrat dopravce?

Můžete si vybrat dopravu PPL nebo Českou poštou. Pokud se zboží nevejde do palet dopravce, tak volíme dopravu sami. Je tedy možné, že Vám zboží přijde DPD nebo TOPTRANS.

 

Můžete mi zboží přivést, vynést do patra, zapojit a odnést starý spotřebič?

Vynesení zboží do patra a odvoz starého spotřebiče zajišťuje služba TOPTRANS. Ceny se pohybují od 1000 Kč výše v závislosti na ujetých km.

 

Je možné dodatečně změnit hlavičku firmy?

Před odesláním objednávky si prosím zkontrolujte údaje, které chcete mít na faktuře. Po odeslání zboží již není možné hlavičku firmy opravovat. Po domluvě je možné opravit pouze neodeslané objednávky.

 

Nabízíte i velkoobchodní ceny pro další prodej?

Napište nám prosím poptávku na objednavky@antalon.cz. Při objednání většího počtu kusů Vám rádi nabídneme velkoobchodní ceny.

  

Musím platit poplatek za storno objednávky, když si objednávku rozmyslím nebo nepřijmu balík?

Dle zákona má prodávající právo na náhradu škody ve výši odpovídající poštovnému za cestu tam a zpět a balnému. K daným objednávkám ale přistupujeme individuálně. Přesto je třeba k objednání zboží přistupovat zodpovědně a nevytvářet objednávku, pokud si nejste jisti tím, že zboží přeberete. Termín případného dodání lze domluvit předem.

 

Mohu dát zakoupené zboží do servisního střediska nebo musím zboží zaslat k Vám?

Po dobu záruční lhůty je nutné reklamaci řešit s naším reklamačním oddělením.

 

Jaké věci nelze vrátit ve 14-ti denní lhůtě?

Jsou to věci pro osobní hygienu (použité planžety, holící strojky, zubní kartáčky, plavky atd.) dle § 1837 občanského zákoníku.

Nelze vrátit ani zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačové programy, pokud byl porušen jejich obal.

 

Máte i kamennou prodejnu nebo mohu zboží zakoupit rovnou na výdejně?

Kamennou prodejnu nemáme, jedná se pouze o výdejny. Zboží na výdejny odesíláme na základě vytvořené objednávky. Jakmile zboží na výdejnu dorazí, tak obdržíte sms zprávu.

 

 Mohu si zakoupit zboží na splátky?

Ano, můžete využít služby Cetelem, v nabídce platby zadejte platbu Cetelem a automaticky Vás to přepojí na stránky Cetelem. Po schválení splátek od Cetelem nám prosím zašlete potvrzené papíry, včetně kopie dvou Vašich dokladů a výpisu z účtu (pokud platíme splátky převodem). Papíry zašlete na naši centrálu v Liberci. Objednávka se realizuje až po přijetí těchto dokladů.