Roco Dieselová lokomotiva T 478 1184 Bardotka ČSD - 7300028
 Přihlásit  Vytvořit účet  Kontakty Obchodní podmínky
Euroking logo
0
Audio, video, TV
Audio, video, TV
  1. Blu-Ray přehrávače
  2. Přenosné audio s CD
  3. Soundbary
  4. Diktafony
  5. Discmany
  6. DJ technika
  7. Domácí kina a příslušenství
  8. Gramofony
  9. HiFi systémy
  10. MP3
  11. Projekční technika
  12. Přehrávače CD, kasety
  13. Mobilní telefony
  14. Přenosné přehrávače
  15. Prodejní sady
  16. Radiopřijímače a radiobudíky
  17. Sluchátka
  18. Televize


   Na vašem soukromí nám záleží

Naše webové stránky používají soubory cookies a potřebujeme Váš souhlas který můžete kdykoliv změnit v patičce webu v sekci Cookies politika.

Tlačítkem "Rozumím a přijímám" nám udělujete souhlas používat nezbytná cookies pro správné fungování webu a zlepšovat tak naše služby.

Soubory cookie jsou textové soubory, které jsou ukládány ve webovém prohlížeči nebo webovým prohlížečem v počítačovém systému uživatele. Pokud uživatel vyvolá webovou stránku, může být soubor cookie uložen v operačním systému uživatele. Tento soubor cookie obsahuje charakteristický řetězec, který umožňuje jednoznačnou identifikaci prohlížeče při opětovném vyvolání webové stránky.

65653406565341

Roco Dieselová lokomotiva T 478 1184 Bardotka ČSD - 7300028

5 594 Kč

(4 623 Kč bez DPH)

 Skladem-dodání 2-4 dní

Kód produktu: 114138282
Výrobce: Roco
Záruka: 24 měsíců

Potřebujete více informací o produktu?

484 800 850

Po–Pá 8:00–16:30

Tato dieselelektrická univerzální modelová lokomotiva Československých drah známá jako „Bardotka“ je krásným kouskem, který by neměl chybět ve Vaší sbírce. V průběhu mnoha let úspěšného provozu se pro tyto ikonické stroje vžila celá řada mnohdy humorných pojmenování. Zajímavé je to, že v každém regionu, kde se v průběhu let objevily, je jiné. V Praze a středních Čechách je strojvedoucí nazývají zamračené. Na jižní Moravě jim říkají bardotky, protože vyčnívající konstrukce pod předními okny připomíná špičaté poprsí herečky Brigitte Bardot. Na Liberecku a v severních Čechách to byly mračouni, na Olomoucku a v oblasti Jeseníků pak berty. Slovem hondy se pak označovaly v depu Ostrava. V letech 1964 -1971 bylo dodáno celkem 230 lokomotiv řady T 478.1. Vlak vytápěl vestavěný parní kotel. U některých lokomotiv této řady bylo v 90. letech parní zařízení pro vytápění vlaků nahrazeno zařízením pro elektrické vytápění vlaků a lokomotivy byly přeznačeny na řadu 749. Lokomotivy prošly v průběhu let několika barevnými variacemi. Od poloviny 70. let 20. století se první jednotné barevné schéma začalo používat pro dieselová vozidla ČSD. Skříň lokomotivy byla natřena třešňově červenou barvou a střecha a podvozek byly natřeny šedou barvou. Specifikace: spojka - hřídel NEM 362 s kinematikou KKdélka 190 mmminimální rádius 358 mmsetrvačníknapájení DCovládání analogovépočet náprav s trakčními pneumatikami - 1počet poháněných náprav - 4rozhraní - elektrické rozhraní pro hnací jednotky PluX223 přední světla a 2 koncová světla, svítí v závislosti na směru jízdyLED přední světla  Hlavní vlastnosti: provedení 3. série s vlnitými bočními stěnami až po okraj střechydetailně propracovaný model s mnoha samostatně připevněnými zásuvnými díly  Dokumentace: návod k použití (DE,GB,CZ)obecný dodatek (DE,GB,CZ)list náhradních dílů (DE,GB)  

Přes veškerou snahu zajistit co nejpřesnější popis, obrázky a technické parametry produktů nemůžeme zaručit, že uváděná data odpovídají skutečnosti. Řada výrobců si vyhrazuje právo změny některých parametrů či vlastností bez předchozího upozornění. Potřebujete-li ujištění o určitých parametrech produktu nebo v případě pochybností, kontaktujte prosím svého obchodníka. Pozdější reklamace vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany.