Roco Dieselová lokomotiva T 478 1184 Bardotka ČSD, digitální - 7310028
 Přihlásit  Vytvořit účet  Kontakty Obchodní podmínky
Euroking logo
0
Audio, video, TV
Audio, video, TV
  1. Blu-Ray přehrávače
  2. Přenosné audio s CD
  3. Soundbary
  4. Diktafony
  5. Discmany
  6. DJ technika
  7. Domácí kina a příslušenství
  8. Gramofony
  9. HiFi systémy
  10. MP3
  11. Projekční technika
  12. Přehrávače CD, kasety
  13. Mobilní telefony
  14. Přenosné přehrávače
  15. Prodejní sady
  16. Radiopřijímače a radiobudíky
  17. Sluchátka
  18. Televize


   Na vašem soukromí nám záleží

Naše webové stránky používají soubory cookies a potřebujeme Váš souhlas který můžete kdykoliv změnit v patičce webu v sekci Cookies politika.

Tlačítkem "Rozumím a přijímám" nám udělujete souhlas používat nezbytná cookies pro správné fungování webu a zlepšovat tak naše služby.

Soubory cookie jsou textové soubory, které jsou ukládány ve webovém prohlížeči nebo webovým prohlížečem v počítačovém systému uživatele. Pokud uživatel vyvolá webovou stránku, může být soubor cookie uložen v operačním systému uživatele. Tento soubor cookie obsahuje charakteristický řetězec, který umožňuje jednoznačnou identifikaci prohlížeče při opětovném vyvolání webové stránky.

65653346565335

Roco Dieselová lokomotiva T 478 1184 Bardotka ČSD, digitální - 7310028

7 375 Kč

(6 095 Kč bez DPH)

 Skladem-dodání 2-4 dní

Kód produktu: 114138258
Výrobce: Roco
Záruka: 24 měsíců

Potřebujete více informací o produktu?

484 800 850

Po–Pá 8:00–16:30

Třída T 478.1 byla dieselelektrická modelová lokomotiva Československých drah. V letech 1964 - 1971 bylo dodáno celkem 230 lokomotiv řady T 478.1. Vlak vytápěl vestavěný parní kotel. U některých lokomotiv této řady bylo v 90. letech parní zařízení pro vytápění vlaků nahrazeno zařízením pro elektrické vytápění vlaků a lokomotivy byly přeznačeny na řadu 749. Díky vyčnívající konstrukci pod předními okny si rychle vysloužila přezdívku „Bardotka“, po francouzské herečce Brigitte Bardot. Lokomotivy prošly v průběhu let několika barevnými variacemi. Od poloviny 70. let 20. století se první jednotné barevné schéma začalo používat pro dieselová vozidla ČSD. Skříň lokomotivy byla natřena třešňově červenou barvou a střecha a podvozek byly natřeny šedou barvou. Specifikace: spojka - hřídel NEM 362 s kinematikou KKdélka - 190 mmminimální rádius - 358 mmsetrvačník – anozvuk - anonapájení – DCovládání digitálnítyp dekodéru - MS450P22počet náprav s trakčními pneumatikami - 1počet poháněných náprav - 4rozhraní - elektrické rozhraní lokomotivy PluX223 přední světla a 2 koncová světla, svítí v závislosti na směru jízdyLED přední světlafunkce přidavného světla - ano  Hlavní vlastnosti: provedení 3. série s vlnitými bočními stěnami až po okraj střechydetailně propracovaný model s mnoha samostatně připevněnými zásuvnými dílysvětelné funkce podle prototypu ČSD  Dokumentace: návod k použití (DE, EN, CZ)obecný dodatek (DE, EN, CZ)list náhradních dílů (DE, EN)registry a přiřazení funkčních kláves (DE, EN)

Přes veškerou snahu zajistit co nejpřesnější popis, obrázky a technické parametry produktů nemůžeme zaručit, že uváděná data odpovídají skutečnosti. Řada výrobců si vyhrazuje právo změny některých parametrů či vlastností bez předchozího upozornění. Potřebujete-li ujištění o určitých parametrech produktu nebo v případě pochybností, kontaktujte prosím svého obchodníka. Pozdější reklamace vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany.