Roco Parní lokomotiva 051 494-3 DB - 7100010
 Přihlásit  Vytvořit účet  Kontakty Obchodní podmínky
Euroking logo
0
Audio, video, TV
Audio, video, TV
  1. Blu-Ray přehrávače
  2. Přenosné audio s CD
  3. Soundbary
  4. Diktafony
  5. Discmany
  6. DJ technika
  7. Domácí kina a příslušenství
  8. Gramofony
  9. HiFi systémy
  10. MP3
  11. Projekční technika
  12. Přehrávače CD, kasety
  13. Mobilní telefony
  14. Přenosné přehrávače
  15. Prodejní sady
  16. Radiopřijímače a radiobudíky
  17. Sluchátka
  18. Televize


   Na vašem soukromí nám záleží

Naše webové stránky používají soubory cookies a potřebujeme Váš souhlas který můžete kdykoliv změnit v patičce webu v sekci Cookies politika.

Tlačítkem "Rozumím a přijímám" nám udělujete souhlas používat nezbytná cookies pro správné fungování webu a zlepšovat tak naše služby.

Soubory cookie jsou textové soubory, které jsou ukládány ve webovém prohlížeči nebo webovým prohlížečem v počítačovém systému uživatele. Pokud uživatel vyvolá webovou stránku, může být soubor cookie uložen v operačním systému uživatele. Tento soubor cookie obsahuje charakteristický řetězec, který umožňuje jednoznačnou identifikaci prohlížeče při opětovném vyvolání webové stránky.

79788247978825

Roco Parní lokomotiva 051 494-3 DB - 7100010

9 343 Kč

(7 721 Kč bez DPH)

 Skladem-dodání 2-4 dní

Kód produktu: 119295678
Výrobce: Roco
Záruka: 24 měsíců

Potřebujete více informací o produktu?

484 800 850

Po–Pá 8:00–16:30

Lokomotivy řady 50, patrně nejvýznamnější parní lokomotivy DB 50. a 60. let s mnoha konstrukčními variantami se osvědčily u téměř všech typů vlaků na hlavních i vedlejších tratích. Více než 60 zásadních konstrukčních verzí nakonec vedlo k tomu, že téměř žádná lokomotiva řady 50 neměla zcela shodný vzhled jako jiná ze sesterských lokomotiv. Od roku 1939 bylo postaveno přibližně 3 100 nákladních lokomotiv typu 1'E (osově 2’5), které byly považovány za robustní, výkonné, nenáročné na údržbu a mimořádně spolehlivé. Po roce 1945 zůstalo přes 2 000 těchto lokomotiv u Německých spolkových drah (DB). Stroje dosahovaly maximální rychlosti 80 km/h, měly výkon cca 1 200 kW a nápravový tlak 15 tun. Při zavedení číslovacího systému podle EDV v roce 1968 bylo v provozu stále ještě 1 452 lokomotiv DB této řady. Protože pořadové číslo mohlo mít pouze tři číslice, byly kromě řadového označení 050 zavedeny také varianty 051, 052 a 053. Specifikace: napájení DCanalogové ovládánísetrvačník   šachta NEM 362 s kinematikou KK na tendrudélka s nárazníky 265 mmminimální rádius 358 mm7 poháněných náprav2 nápravy s trakčními pneumatikamigenerátor kouře – lze dovybavit (digitální – Seuthe č.11, analogový – Seuthe č.10)elektrické rozhraní pro trakční vozidla pluX16LED tříbodové světlo na obou koncích lokomotivy, mění se podle směru jízdy  Hlavní vlastnosti: s tendrem s kabinouprovedení s větrnými plechy Wittedetailně provedený model s mnoha samostatnými zásuvnými dílyjemně provedené paprsky kovových dvojkolí  Dokumentace: návod k obsluze (DE, EN, FR)seznam náhradních dílů (DE, EN)

Přes veškerou snahu zajistit co nejpřesnější popis, obrázky a technické parametry produktů nemůžeme zaručit, že uváděná data odpovídají skutečnosti. Řada výrobců si vyhrazuje právo změny některých parametrů či vlastností bez předchozího upozornění. Potřebujete-li ujištění o určitých parametrech produktu nebo v případě pochybností, kontaktujte prosím svého obchodníka. Pozdější reklamace vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany.