(1) Year Extended Warranty for (1) Easy UPS SRV/ SRVS Level 02
 Přihlásit  Vytvořit účet  Kontakty Obchodní podmínky
Euroking logo
0
Audio, video, TV
Audio, video, TV
  1. Blu-Ray přehrávače
  2. Přenosné audio s CD
  3. Soundbary
  4. Diktafony
  5. Discmany
  6. DJ technika
  7. Domácí kina a příslušenství
  8. Gramofony
  9. HiFi systémy
  10. MP3
  11. Projekční technika
  12. Přehrávače CD, kasety
  13. Mobilní telefony
  14. Přenosné přehrávače
  15. Prodejní sady
  16. Radiopřijímače a radiobudíky
  17. Sluchátka
  18. Televize


   Na vašem soukromí nám záleží

Naše webové stránky používají soubory cookies a potřebujeme Váš souhlas který můžete kdykoliv změnit v patičce webu v sekci Cookies politika.

Tlačítkem "Rozumím a přijímám" nám udělujete souhlas používat nezbytná cookies pro správné fungování webu a zlepšovat tak naše služby.

Soubory cookie jsou textové soubory, které jsou ukládány ve webovém prohlížeči nebo webovým prohlížečem v počítačovém systému uživatele. Pokud uživatel vyvolá webovou stránku, může být soubor cookie uložen v operačním systému uživatele. Tento soubor cookie obsahuje charakteristický řetězec, který umožňuje jednoznačnou identifikaci prohlížeče při opětovném vyvolání webové stránky.

49871934987194509415654060856813260

(1) Year Extended Warranty for (1) Easy UPS SRV/ SRVS Level 02

2 235 Kč

(1 847 Kč bez DPH)

 Skladem v eshopu

Kód produktu: 98365053
Výrobní číslo: WBEXTWAR1YR-SE-02
Výrobce: APC

Potřebujete více informací o produktu?

484 800 850

Po–Pá 8:00–16:30

Získejte prodloužení záruky na tovární záruku nad rámec původní záruční lhůty pro váš klid a ochranu před selháním

Zkušení pracovníci naší technické podpory jsou připraveni zodpovědět vaše dotazy. Můžete být tedy klidní, pomoc budete mít k dispozici vždy, když ji budete potřebovat.
zákaznická linka ČR: 382 766 333, SK: 245 524 010
email: podpora@apc.com
https://www.apc.com/cz/cs/support/contact/ask_apc.cfm

Registrace záruky na https://www.apc.com/cz/cs/support/entitlement/index.cfm
Registrační klíč a sériové číslo servisní služby jsou uvedeny uvnitř objednaného servisního balíčku.
V prvním kroku se nezadává sériové číslo jednotky UPS - tato informace je požadována v jiné části registrace.

DEFINICE PREDPLACENÉHO SERVISU
Obvyklá pracovní doba znamená pracovní dobu obvyklou v dané oblasti dané země, místního času, od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků.
Rozsírená záruka spolecnosti APC je standardní záruka na daný produkt prodlouzená o 1 rok. Servis zahrnuje výmenu vadných modulu do prístího pracovního dne. Rozsírenou záruku je treba zakoupit v zárucní lhute od výrobce.
Doručení do druhého dne znamená doručení záložního zdroje nebo souvisejících ("hardwarových") částí zařízení do zákaznických prostor behem přístího pracovního dne, pokud o to zákazník požádal do 15. hodiny během obvyklé pracovní doby.*
Technická podpora po telefonu - Během obvyklé pracovní doby jsou k dispozici inzenýři, kteří na telefonický dotaz zákazníka odpoví do jedné hodiny.
* Některé služby předplaceného servisu se neposkytují ve všech oblastech nacházejících se mimo kontinentální Spojené státy a západní Evropu.

Přes veškerou snahu zajistit co nejpřesnější popis, obrázky a technické parametry produktů nemůžeme zaručit, že uváděná data odpovídají skutečnosti. Řada výrobců si vyhrazuje právo změny některých parametrů či vlastností bez předchozího upozornění. Potřebujete-li ujištění o určitých parametrech produktu nebo v případě pochybností, kontaktujte prosím svého obchodníka. Pozdější reklamace vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany.